معرفی جدیدترین هندزفری بلوتوثی یونیوو مدل UNPOD PLUS

هندزفری بلوتوث یونیوو UNPOD Plus
  • هندزفری بلوتوثی جزو محصولاتی است که در چندین سال اخیر با استقبال زیادی روبه رو شده است. این محصولات به دلیل سهولت در استفاده، نیاز نداشتن به رابط یا اتصال از طریق سیم، سبک بودن و بسیاری از ویژگی‌های دیگر بسیار محبوب هستند و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند.

    شرکت‌های تکنولوژی قدیمی همچون سامسونگ، اپل و… جزو سردمداران تولید هندزفری‌های بلوتوثی بوده‌اند. اما در این میان برندهای بسیار باکیفیت و کوچک‌تری نیز وجود دارد که به صورت تخصصی بر روی تولید این محصولات تمرکز کرده‌اند.

    هندزفری بلوتوثی یونیوو

    شرکت یونیوو جزو کمپانی‌هایی است که توانسته با تولید محصولات بسیار با کیفیت، مقرون به صرفه و کاربردی، در مدت زمان نسبتاً کوتاه جایگاه خوبی را در بازار به دست بیاورد.

    این شرکت با الهام گرفتن از محصولات برترین شرکت‌های دنیا و استفاده از تکنولوژی روز، محصولاتی را می‌سازد که از نظر کیفیت و قیمت بی رقیب هستند و از همین رو سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

    در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از محصولات بسیار محبوب این شرکت یعنی هندزفری بلوتوثی یونیوو مدل UNPOD PLUS بپردازیم و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

    برای آشنایی بیشتر با این محصول پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

    مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی یونیوو مدل UNPOD PLUS

    در جدول زیر به صورت خلاصه با مشخصات کامل این هندزفری آشنا می‌شوید.

    جنس بدنه پلاستیک پلی کربنات
    رنگ کیس و گوشی‌ها سفید
    نوع طراحی تو گوشی
    ابعاد کیس 45 * 21.7 * 60.6  میلی متر
    وزن کیس 45.2 گرم
    وزن هر هندزفری 4 گرم
    ظرفیت باتری کیس 230 میلی آمپر
    ظرفیت باتری هر هدفون 40 میلی آمپر
    زمان لازم برای شارژ کیس میانگین 2 ساعت
    میزان نگه‌داری شارژ در حالت استندبای 180 ساعت
    تعداد شارژ شدن هدفون با کیس 3 بار با هر بار تکمیل شارژ کیس
    زمان لازم برای شارژ هدفون نیم ساعت
    مدت زمان شارژ دهی در حالت استفاده حدود 4 ساعت
    نحوه شارژ با استفاده از کابل TYPE C
    نوع اتصال اتصال بی سیم بلوتوثی
    ورژن بلوتوث نسخه 5
    میزان فرکانس 50  تا 20 هزار هرتز
    حداکثر فاصله برای باقی ماندن اتصال 10 متر
    سازگاری کلیه موبایل‌های اندروید و آیفون با سیستم عامل بالاتر از 13.2
    پشتیبانی از دستیار صوتی Google Asistant و Siri
    مقاوم در برابر گردوغبار، رطوبت و عرق
    میزان آمپدانس 32 اهم

     

    بررسی ویژگی‌ها و مشخصات هندزفری بلوتوثی یونیوو مدل UNPOD PLUS

    در این بخش از مقاله قصد داریم تا به بررسی جزئیات این هندزفری بپردازیم و ویژگی‌های مختلف آن را معرفی کنیم.

    مشخصات ظاهری

    یونیوو UNPOD PLUS از نظر طراحی تفاوت چندانی با سایر هندزفری‌های هم رده خود ندارد و ظاهر ساده خود را حفظ کرده است. اما اگر بخواهیم نگاه تخصصی‌تری به گوشی‌ها داشته باشیم، باید گفت که از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی با ایرپاد پرو دارد و با قطعیت می‌توان گفت یک کپی برداری بسیار حرفه‌ای از شرکت اپل است.

    حالت ارگونومی و زاویه موجود در دو گوشی باعث می‌شوند تا قرارگیری آن در گوش بهتر باشد و درصد تکان خوردن و حتی افتادن را کاهش دهد.

    بدنه کیس و گوشی از پلاستیک پلی کربنات مرغوب ساخته شده و مقاومت خوبی را از خود نشان داده‌اند. ساختار طراحی بدنه و شیارهای موجود در گوشی به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده در فضاهای دارای گردوغبار مناسب باشد و آسیبی به آنها وارد نشود.

    هندزفری بلوتوثی یونییوو

    شرکت تولید کننده رنگ سفید را برای بدنه کیس و گوشی‌های هندزفری یونیوو در نظر گرفته و دلیل آن می‌تواند خاص بودن، زیبایی در عین سادگی و هماهنگ شدن با همه استایل‌ها باشد.

    وجود سری سیلیکونی در این هندزفری باعث شده تا انتقال صدا با وضوح و کیفیت بیشتری همراه باشد. به جز این مسئله، این سری‌ها باعث می‌شوند تا در استفاده‌های طولانی‌مدت، به گوش آسیبی وارد نشود و احساس ناخوشایندی را برای کاربر خود به وجود نیاورد.

    البته لازم به ذکر است که نظافت گوشی‌ها باوجود سری سیلیکونی بسیار ساده‌تر خواهد بود. زیرا نقطه اتصال و رابط بین هندزفری و گوش، پایه‌های سیلیکونی هستند.

    در قسمت برجسته و مرکز گوشی‌ها، حسگر لمسی قرار گرفته است که مدیریت تماس و موسیقی را ساده می‌کند. طراحی کیسِ هندزفری بلوتوثی یونیوو UNPOD PLUS بسیار ساده بوده و به جز یک مستطیل و چراغ کوچک در مرکز آن، چیز دیگری برای ارائه ندارد.

    قدرت باتری و شارژدهی هندزفری بلوتوثی یونیوو UNPOD PLUS

    این هندزفری بلوتوثی دارای یک کیس با ظرفیت باتری 230 میلی آمپر است که با هر بار شارژ شدن می‌تواند تا 3 بار نیروی مورد نیاز گوشی‌ها برای فعالیت 4 ساعته را تأمین کند.

    شرکت تولید کننده، زمان مورد نیاز برای شارژ کامل کیس را 2 ساعت اعلام کرده است که این زمان با تست‌های انجام شده کاملاً مطابقت دارد.

    فرایند شارژ شدن کیس از طریق کابل شارژ TYPE C انجام می‌شود و همان طور که به آن اشاره کردیم حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

    پس از اتمام شارژ گوشی‌ها، تنها کافی است آن‌ها را درون کیس قرار دهید و فقط نیم ساعت به آن فرصت بدهید. باتری‌های 40 میلی آمپری هدفون در مدت زمان کمتر از 40 دقیقه فول‌شارژ می‌شوند و قادر خواهند بود تا 4 ساعت مداوم در هنگام گوش دادن به موسیقی و… همراه شما باشند.

    اتصالات و سازگاری‌های دستگاه

    یونیوو دارای اتصال بی‌سیم است و نیاز به هیچ رابط کابلی برای ارتباط با گوشی نخواهد داشت. هندزفری UNPOD PLUS از اتصال بلوتوث بهره می‌برد و برای متصل شدن به موبایل کافی است که بلوتوث خود را روشن کرده و به گوشی‌ها اجازه دسترسی بدهید.

    نسخه بلوتوث این هندزفری 5 است و با همه موبایل‌های اندرویدی روز و سیستم عامل بالاتر از 13.2 آیفون سازگار است. محدوده عملکرد هدفون‌های یونیوو حدود 10 متر هستند و می‌توانند حداکثر تا این فاصله ارتباط خود را با دستگاه حفظ کنند.

    نکته بسیار جالب در مورد یونیوو UNPOD PLUS این است که به خوبی دستیار صوتی گوگل (Google Asistant) و آیفون (Siri) را پشتیبانی می‌کند.

    از همین رو شما قادر هستید به سادگی بسیاری از فعالیت‌های صوتی خود را با استفاده از این هندزفری انجام دهید.

     

    لوازم جانبی و گارانتی

    با خرید این محصول، یک پکیج نسبتاً جمع و جور را دریافت خواهید که لوازم جانبی هندزفری در آن جای گرفته است. دفترچه راهنما، کابل شارژ، سری‌های سیلیکونی، باکس و دو گوشی همه آن چیزی است که پس از خرید به دست خواهید آورد.

    این محصول در ایران با گارانتی ۱۲ماهه بهین تکنولوژی عرضه می‌شود که کلیه مشکلات کارخانه‌ای محصول و تعمیرات آن را دربر می‌گیرد.

    بنابراین، پس از خرید، دیگر جای هیچ گونه نگرانی از بابت کالای معیوب وجود نخواهد داشت.

    کیفیت صدا

    بر روی گوشی‌های این هندزفری، میکروفن‌های دوگانه قرار گرفته است که باعث می‌شود کیفیت صدا در هنگام مکالمه به حداکثر برسد.

    این میکروفن‌ها زمانی نهایت قابلیت خود را نشان می‌دهند که در محیط‌های شلوغ قرار گرفته باشید. در این شرایط حتی با وجود سر صداهای زیاد هم یک مکالمه باکیفیت را تجربه خواهید کرد.

    میزان امپدانس هندزفری یونیوو 32 اهم است که باعث می‌شود قدرت صدای نسبتاً خوبی را تجربه کنید. کیفیت صدا در هنگام گوش دادن به موسیقی با UNPOD PLUS نیز بسیار قابل توجه است و صوت با بیس قدرتمند و کمترین میزان نویز به شما منتقل خواهد شد.

    به‌جز این موضوع، حسگر موجود در بدنه گوشی‌ها کمک می‌کند تا مدیریت موسیقی و حتی مکالمه بسیار ساده شود و لذت شما را دو چندان کند.

    سایر ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی یونیوو

    بسیاری از افراد علاقه دارند تا از هندزفری‌های بی سیم خود در هنگام ورزش، طبیعت گردی و… استفاده کنند. فعالیت‌های این‌چنینی ممکن است میزان تعریق بدن را بیشتر کرده و آسیب‌هایی را به هدفون وارد کند.

    این موضوع در مورد هندزفری بلوتوثی یونیوو صادق نیست، زیرا این محصول کاملاً در برابر نم، رطوبت و عرق مقاوم است و مشکلی آن را تهدید نخواهد کرد.

    در نسخه UNPOD PLUS قدرت کاربری این دستگاه افزایش و امکان مقاومت در برابر گردوغبار نیز به آن افزوده شد.

    بنابراین، در هنگام استفاده از این هندزفری دیگر نیاز نیست تا از بابت گردوخاک، نم باران و… نگران باشد. زیرا محصول شما در برابر این اتفاقات ایمن است.

    سخن پایانی

    در این مقاله کوتاه سعی کردیم شما را به طور کامل با مشخصات هندزفری بلوتوثی یونیوو مدل UNPOD PLUS آشنا کنیم و به بررسی مشخصات و ویژگی‌های آن بپردازیم.

    کمپانی قدرتمند یونیوو با تولید محصولات میان‌رده اما باکیفیت توانسته در مدت زمان نه چندان طولانی، جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد و خوش بدرخشد.

    این هندزفری قادر است تا بسیاری از نیازهای عمومی افراد را برآورده کند و عملکردی قابل مقایسه با برندهای برتر را از خود نشان دهد.

    اگر شما هم به دنبال محصولی زیبا، کاربردی، باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، قطعاً این هندزفری بلوتوثی می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار خوب و قابل اطمینان باشد.

    در پایان اگر سؤال یا تجربه‌ای درباره این محصول دارید، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.ه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    f.babaei
    ارسال دیدگاه