معرفی دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW

معرفی دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW
  • دستگاه تصفیه هوا یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر، اهمیت زیادی پیدا کرده است. آلودگی هوا، به‌ویژه در شهرهای بزرگ، زندگی ما را تغییر داده و آسیب زیادی را به‌سلامت ما وارد می‌کند. جریان هوا به همه فضاها وارد می‌شود؛ بنابراین به‌راحتی می‌تواند محیط‌های امن، مثل خانه را نیز آلوده کند. تنها چاره‌ای که در این میان کمک‌کننده خواهد بود، استفاده از دستگاه تصفیه هوا مناسب است. این دستگاه‌ها با پاک کردن هوای محیط‌های بسته مثل خانه، محل کار و … تا حد زیادی قادر هستند ذرات آلوده موجود در هوا از بین ببرند. از میان تولیدکنندگان برتر دنیا، شرکت شارپ توانسته قدم‌های بسیار خوبی را در تولید دستگاه تصفیه هوا بردارد. این شرکت با وجود سابقه‌ی درخشان خود در تولید محصولات الکترونیک، به تکنولوژی‌های بسیار خوبی در این زمینه دست یافته و محصولات آن با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو شده‌اند. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی یعنی دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW را معرفی کنیم و به بررسی قابلیت‌ها و جزئیات این دستگاه بپردازیم.

    اگر قصد خرید دستگاه تصفیه هوا برای محل کار یا خانه خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

     

    دستگاه تصفیه هوا SHARP مدل KC-G60

     

    توضیحات اجمالی در مورد دستگاه تصفیه هوا ژاپنی KC-G60SAW شارپ

    دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW محصول قدرتمندی است که برای مصارف خانگی و اداری کاربرد دارد. این دستگاه قادر است تا یک محیط حداکثر 100 متری را پوشش داده و هوای محیط را از هرگونه ذرات معلق مثل دوده، گردوخاک، بو و … پاک کند.

    البته لازم به ذکر است که میزان پوشش دستگاه در محیط‌های عمومی و آلوده مثل بیمارستان‌ها، به نصف کاهش پیدا می‌کند.

    تصفیه کننده شارپ توسط شرکت ژاپنی شارپ طراحی شده و ساخت آن در کارخانه واحد چین این شرکت، انجام می‌شود.

    از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به مجوز استاندارد و تأییدیه‌های فراوان آن اشاره کرد که از سوی مراکز معتبری همچون انجمن آسم کانادا، دانشکده بهداشت هاروارد و … صادر شده است.

    دستگاه KC-60SA به‌جز تصفیه کردن هوا، قابلیت تشخیص و تنظیم رطوبت را نیز دارد. این تصفیه‌کننده دارای یک مخزن آب، فیلتر مخصوص و سنسور تشخیص رطوبت است که فرایند رطوبت‌رسانی را بر عهده دارند.

     

    دستگاه تصفیه هوا SHARP مدل KC-G60

     

     

    ویژگی‌های ظاهری

    این دستگاه یک ساختار مستطیلی دارد که عموم مردم آن را با نام دستگاه تصفیه هوا ایستاده یا یخچالی می‌شناسند. ابعاد آن 37*29 سانتی‌متر و ارتفاع آن حدوداً 66 سانتی‌متر ثبت شده است.

    تصفیه هوا شارپ با مخزن آب خالی و بدون بسته‌بندی، تقریباً 12 کیلوگرم وزن دارد و با رنگ سفید تولید می‌شود.

    در پشت دستگاه دریچه‌ای وجود دارد که با باز کردن آن می‌توان به 4 فیلتر این تصفیه‌کننده دسترسی داشت و جهت تعویض یا تمیز کردن آنها اقدام کرد.

    قسمت تنظیمات و تمامی دکمه‌ها، در بالای دستگاه قرار گرفته‌اند و در کنار نمایشگر باریک این تصفیه کننده، جلوه زیبایی را در آن به وجود آورده است.

    در جلو و بالای دستگاه نیز دو دریچه ورودی و خروجی هوا قرار گرفته است. هوای آلوده از یک سمت مکیده شده و پس از تصفیه، هوای تمیز از سمت دیگر خارج می‌شود.

    دسترسی به مخزن آب رطوبت ساز نیز از کنار دستگاه انجام می‌شود. نکته‌ی مهم این است که شست‌وشوی مخازن آب تمامی دستگاه‌های رطوبت ساز، باید به‌خوبی انجام شود.

    زیرا در صورت رعایت نکردن این اصول، مخزن دچار رسوب شده و آلودگی را از طریق جریان هوا، وارد محیط می‌کند. قطر دهانه مخزن رطوبت ساز KC-60SA طوری طراحی شده که می‌توان دسترسی خوبی به درون آن داشت و عمل شست‌وشو را به‌خوبی انجام داد.

    شرکت تولیدکننده حتی به فکر سهولت در حمل‌و‌نقل دستگاه نیز بوده است. شارپ برای راحتی مصرف‌کنندگان، چرخ‌هایی را در زیر دستگاه تعبیه کرده که جابه‌جایی آن را بسیار ساده می‌کند.

     

    دستگاه تصفیه هوا SHARP مدل KC-G60

    مشخصات فنی دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW

    ویژگی‌های فنی، جذاب‌ترین بخش از بررسی این دستگاه است. تصفیه کننده شارپ دارای 4 سنسور جداگانه برای بررسی بو، گردوغبار، عوامل آلرژی‌زا و رطوبت است که بادقت بالایی، محیط را آنالیز کرده و میزان آن را ثبت می‌کند.

    میزان آب مخزن، درصد رطوبت، وضعیت آلودگی و بو، مشخصه‌هایی هستند که پس از بررسی و در حین کار دستگاه، بر روی نمایشگر آن نشان داده می‌شوند.

    این دستگاه دارای 4 فیلتر (پیش فیلتر، فیلتر هوا، فیلتر کربن و فیلتر مرطوب‌کننده) است که هوا را از آنها عبور داده و به طور کامل پاک می‌کند. عمر فیلتر اصلی این دستگاه، 10 سال گزارش شده است.

    از دیگر ویژگی‌های تصفیه کننده شارپ می‌توان به تولید یون‌های پلاسما کلاستر اشاره کرد که باقدرت 7000 یون در هر مترمربع، آنها را وارد محیط می‌کند.

    این یون‌های مثبت، می‌توانند عوامل بیماری‌زا، ویروس‌ و ریزذرات را تا حد زیادی از بین ببرند و محیط را پاک کنند.

    قدرت خروجی هوای تصفیه کننده شارپ، 408 مترمکعب بر ساعت و توان مصرفی آن نیز 60 وات است. همان‌طور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کردیم، این دستگاه می‌تواند فضای 100 متری را پوشش دهد. اما اگر محیط بیش از حالت نرمال آلوده باشد، این توان به 50 متر خواهد رسید.

    دستگاه تصفیه هوای sharp KC-G60SAW

    قابلیت‌ها و امکانات دستگاه تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SAW

    دستگاه تصفیه هوا شارپ به جز ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم، دارای امکانات دیگری نیز است. در ادامه تعدادی از آنها را به‌صورت خلاصه، معرفی می‌کنیم.

    قفل کودک

    این قابلیت کمک می‌کند که در صورت بازی‌کردن کودک با دستگاه، تنظیمات آن تغییری نکند و در روند فعالیت، اختلالی به وجود نیاید.

     

    مرطوب‌کننده هوا و مخزن بخور

    یک مخزن 3 لیتری آب و فیلتر مخصوص، کمک می‌کنند تا رطوبت محیط در حالت استاندارد حفظ شود. این امکان باعث بهبود کیفیت هوا، کمک به خواب بهتر و افزایش سلامت پوست نیز خواهد شد.

     

    نمایندگی معتبر با ضمانت پس از فروش

    دستگاه شارپ در داخل کشور دارای نمایندگی‌ معتبر است که باعث خرید مطمئن‌تر خواهند شد. شرکت بهین تکنولوژی با سابقه تقریبا 30 سال فعالیت در حوزه فناوری عهده دار گارانتی می‌باشد و   محصولات این شرکت با ضمانت‌های حداقل ۱۸ماهه عرضه می‌شوند و در صورت بروز مشکل می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

     

    دارای تایمر و حالت خواب 

    این دستگاه دارای 4 برنامه زمانی 1، 2، 4، 8 ساعته و حالت خواب است که فعالیت دستگاه را پس از تایم‌های تنظیم شده، به‌صورت خودکار متوقف خواهد کرد.

     

    سخن پایانی

    در این مقاله سعی کردیم به طور کامل مشخصات دستگاه تصفیه هوا شارپ KC-60SA را معرفی کنیم و به بررسی جزئیات آن بپردازیم. بدیهی است که داشتن سلامتی در زندگی، مهم‌ترین دارایی هر فرد به‌حساب می‌آید.

    اما امروزه حفظ این دارایی در شهرهای بزرگ و آلوده کمی دشوار شده است. به‌ویژه برای کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل آسم، بیماری‌های قلبی و … هستند.

    وجود تصفیه کننده‌ها در خانه این امکان را می‌دهد که بتوانید یک محیط ایمن و سلامت را برای خود و اطرافیانتان بسازید و تا حدودی سلامت را به زندگی خود هدیه دهید.

    شرکت شارپ سال‌ها‌ است که در زمینه تولید تصفیه کننده هوا فعالیت می‌کند و برخی تکنولوژی‌ها مانند سیستم یون‌ساز، از ابداعات همین شرکت است.

    بنابراین، اگر قصد دارید یک تصفیه کننده قابل‌اطمینان و البته باکیفیت بخرید، به اسانی میتوانید دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G60SAW را از فروشگاه اینترنتی رایاسان تهیه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    محسن محمودی
    ارسال دیدگاه