کیس کامپیوتر 2000 یورویی Regner با رادیاتور معرفی شد

کیس regner
  • کمپانی Regner که در تولید خنک کننده و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد به تازگی کیس کامپیوتر دوهزار یورویی معرفی کرده که یک خنک کننده‌ی واقعی است .

    با پیشرفت تکنولوژی و بازار رقابتی بین تولیدکنندگان لوازم کامپیوتری ،هر سال سیستم های جدید با طراحی مدرن می‌بینیم . چون سخت افزارها به صورت گروهی در یک سیستم به کار گرفته می‌شوند ، پیشرفت و ارتقا آن ها نیز باید گروهی انجام شود . بطور مثال برای استفاده از کارت گرافیک Geforce RTX 3090 علاوه بر استفاده از سخت افزارهای هماهنگ و هم نسل با این کارت، باید از سیستم های خنک کننده و کیس حرفه‌ای استفاده کرد تا بهره‌وری افزایش پیدا کند .

     

    کمپانی آلمانی Regner به تازگی کیس کامپیوتر مدرنی معرفی کرده که با طراحی فوق العاده به کولینگ سخت افزار ها می‌پردازد. این کیس دو هیت سینک بزرگ در بخش های جانبی دارد که درون لوله های آن مایع  جریان دارد.  این مایع پس از گردش درون کیس و کاهش دمای داخلی ، به این هیت سینک ها هدایت می‌شود . با گردش هوا به وسیله سه فن 140 میلیمتری به نام Silent Wings مایع خنک می‌شود .

    کیس Regner به دلیل طراحی سیستم خنک کننده به روش سرور یک مورد خاص است و بهتر از کیس های دیگر در بازار است. این کیس از دو محفظه تشکیل شده که برای هرگونه قطعات بزرگ و کوچک مناسب است. یکی از این محفظه‌ها شامل جایگاه مادربرد، پردازنده‌ی مرکزی، رم و درایو ذخیره‌سازی M.2 است .کارت گرافیک و هارد HDD در محفظه‌ی دیگر قرار می‌گیرند . یکی از این محفظه ها پردازنده مرکزی و قطعات دیگر را خنک می کند و یکی دیگر به خنک سازی کارت گرافیک می‌پردازد.

     

     

     

    پنل جلویی کیس مانند سازه OEM ساخته شده است . پنل‌های جانبی دارای آرایه های آجدار عظیمی هستند که در کل شاسی از بالا به پایین و از طرفین به سمت یکدیگر خودنمایی می کنند. بخش پشت جذابی دارد و برخلاف کیس های دیگر ، دکمه پاور ، اتصال TYPE-C و TYPE-A و درگاه‌های صوتی در بالای Regner قرار دارند.

     

     

     

    با وجود این قدرت و زیبایی در ساخت کیس دوهزار یورویی  Regner، قیمت بالای این کیس ممکن است مانع خرید مردم شود.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    محسن محمودی
    ارسال دیدگاه