آغاز پیش خرید God Of War RAGNAROK از 16 جولای

پیش فروش god of war ragnarok
  • مدتی پیش بنابر خبرگزاری شرکت بازی سازی (سانتامونیکا )  گزارش شد که در روز 30 ژوئن مصادف با 9 تیر قرار است زمان پیش خرید و هم چنین عرضه بازی  God Of War Ragnarok برای کنسول PS4 و PS5 مشخص شود اما چند ساعت پیش از زمان موعد این معرفی لغو شد و به تعویق افتاد. به گفته منابع بلومبرگ و گزارش ها از مسئولان بازی‌ساز دلیل این تعویق وجود باگ در قسمت هایی از بازی و در اصطلاح بازی‌سازان (( پولیش نبودن بازی )) عنوان شد .

    این اتفاق موج خشم هواداران را دامن گیر توسعه دهندگان این بازی کرده و انان را در فضای آنلاین و حقیقی تحت فشار قرار دادند ، تا جایی  که سانتا مونیکا و کوری بارلوگ از طرفداران خواستند که به توسعه دهندگان احترام بگذارند . درنهایت پس از مدت‌ها انتظار برای بازی پرطرفدار و اعتیادآور God Of War Ragnarok کمپانی سونی به همراه یک تریلر سینمایی جدید اعلام کرد که این بازی از امروز 16 جولای قابل پیش خرید است و همچنین بازی در تاریخ 9 نوامبر برابر با 18 آبان برای کنسول PS4 و PS5 عرضه خواهد شد .  اکنون اخبار رایاسان در بخش زیر تریلر سینمایی بازی را برای شما به نمایش گذاشته است :

     

     

    طبق گفته ها ، این بازی مانند سری انحصاری قبلی خود در PS5 از هپتیک فیدبک ، صدای سه بعدی و تریگرهای تطبیق‌پذیر دوال سنس این کنسول نیز پشتیبانی می‌کند . این بازی در رزولوشن 4K و 30 فریم بر ثانیه عرضه خواهد شد که تا 60 فریم بر ثانیه قابل تغییر خواهد بود .  از ویژگی های مثبت گرافیکی  می‌توان به انعکاس نور ، نور و سایه ارتقا یافته ، افزایش جزییات و کیفیت محیط بازی و برف واقع گرایانه اشاره کرد .

     

     

     

     

    لازم به ذکر است پس ار انتشار تریلر جدید  و اعلام تاریخ عرضه ،محتویات جانبی این بازی تحت عنوان  God Of War Ragnarok Collector’s Editions و God of War Ragnarök – Jötnar Edition قابل تهیه و دانلود است. در بخش زیر تصاویر مربوط به محتویات نمایش داده شده است :

     

     

     

     

    همچنین بخوانید :

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    محسن محمودی
    ارسال دیدگاه